Klantenbeoordeling: (9/10)
  040 - 78 200 89 | Stökskesweg 15 Bergeijk | info@100europartijen.nl
  • Registeren
  • |
  • Inloggen

Retouren en garantie

Het kan wel eens voorkomen dat een artikel beschadigt aankomt, ondanks dat wij van 100europartijen zorg dragen voor goede verzending. Is het artikel beschadigt aangekomen? Is de zending incompleet? Volg de volgende stappen:

Stappen:

  1. Maak bij ontvangst direct melding bij de transporteur van de geconstateerde schade op het product of partij. Ook indien blijkt dat er enkele artikelen ontbreken in de partij.
  2. Maak foto’s van de partij. Deze dienen als bewijslast bij de klacht.
  3. Stuur een email aan via info@100eurpartijen.nl o.v.v. order- of factuurnummer, en voeg daarbij de foto’s en een duidelijke uitleg van de schade dan wel missende artikelen.
  4. Onze klantenservice zal z.s.m. contact met u opnemen.
  5. Indien van toepassing vul alle ontbrekende gegevens in op het formulier welke u ontvangt van onze klantenservice (Klachten/retouren zonder formulier of een niet volledig ingevuld formulier kunnen niet in behandeling genomen worden)
  6. Stuur dit formulier retour aan onze klantenservice.
  7. Onze klantenservice zal trachten gezamenlijk tot een passende oplossing voor het probleem te komen. We hebben immers klanttevredenheid en klantrelatie hoog in het vaandel staan!

Aangezien 100europartijen zich richt op de zakelijke markt, geldt er geen zichttermijn. Alle transacties hebben een zakelijk karakter.

Wil jij graag op de hoogte gehouden worden van onze nieuwste partijen?

Schrijf je dan nu hier in!